sábado, 19 de junio de 2010

looks

avui, com air i abans d'air, he tornat anar de compres, cada vegada que entraba a una botiga, veia gent diferent, amb estils totalment diferents o no, i em fixava en tothom, i intentava separarlos en dos tipus de persones, com sempre, els que tenen estil propi, i les fotocopies.
els que tenen estil propi, com ell mateix diu, son aquells que es fan notar, ja sigui amb el seus pentinats, els seus tatoos, els seus piercings, o simplement el seu vestuari; i les fotocopies son totes aquelles nenes(perque es el que mes abunda) que van totes juntes, igual vestides, igual pentinades, amb les mateixes sabates, i fins i tot, moltes vegades amb la mateixa colonia o novio.
a mi, sincerament, em fan molta rabia aquestes fotocopies, ja qu eno te cap sentit ser com elles, pero devagades penso, i si no fossin, tothom tindria un estil propi? no, no i auria un estil propi, perque simplement no hi haurien fotocopies, i aixi com, no i auria tanta societat,...
Despres, m'he intentat classificar, he mirat el meu voltant, i m'he mirat en un mirall que hi habia a kaotiko, i he pensat soc especial, tinc estil o simplement soc friky? Es una cosa que mai sabre, pero el que si que se esque pasi el que pasi, mai sere una simple fotocopia...

No hay comentarios:

Publicar un comentario