martes, 17 de agosto de 2010

una gran historia...


bon dia!, bon dia? si bon dia, vols un café, un té, un cola-cao,... aquest es el mati de malicula, pero, com es el dia a dia en una persona normal?
triiiiin!! sona el despertador, miro l'hora les 9:00, pff, m'aixeco com puc, amb la sort, de que cuan caic a terra d'un salt, em poso un bamba, am una mica de sort, aconsegueixo ficarme una altra, i poso la musica a tot volum, baig cap al mirall, situat just al costat de la porta, i em pregunto, aquestes son pintes? bondia!? miro el meu cabell arrissat i sense una forma concreta, els meus ulls blanc, i desideixo apagar el llum i seguir el meu cami, no se que em pasa pero res no m'importa, arribo a la cuina, un paper a sobre de la taula que diu :
K! soc mama, no t'emoinis no a pasat res important reina, nomes volia dir.te que a de venir l'home del gas, no surtis fins que no piri...
un peto!
joder! penso, torno a la meva habitació, miro l'skate, i penso tu, tu eres el meu descarregament d'avui, em giro, agafo el telefon, i truco a un amic, meda! el seu contestador, es veritat es a suïsa... i ara que? marco un numero completament diferent, deixi el seu missatge despres... penjo! torno a la cuina, em preparo un te mentres penso, l'home del gas? com sera l'home del gas? em comensso a imaginar el noi de pelicula, em vestixo, i es alla, l'home del gas, pero no el que jo volia, no! un home d'uns 45 anys,amb barba, gras i d'un metre i mig! el miro de dalt a baix dos o tres cops i comensso a riure sense parar mentres ell em pregunta la caldera!? si alla, t'acompanyo... el porto fins alla, l'obre, miraper sobre i pira sense dir res, adeu? penso jo, pero no, torna a venir, i ara amb la factura, comensso a buscar calers per tota la casa, li pago, i sen va.
corro a la meva habitacio, agafo unes cuantes monedes, l'skate, i corro decidida a agafar l'autobus, arribo just a l'hora que habia quedat, pero ell no hi es, es a suïssa... et trobo a faltar penso, mentres baig al lloc on el baig coneixer, torno al lloc inicial, trec un retolador permanent de color rosa y escric a un ferro:
"has de seguir el teu cami amb, o sense mi"
tanco el retulador, pujo a l'skate, i comensso a patinar...
k.

No hay comentarios:

Publicar un comentario