jueves, 2 de septiembre de 2010

tot tornara a la normalitat..

5 dies i comenza l'escola, un altre cop, 5 dies, i tornare a veure a tota aquesta gent, que em fa dificil la vida, pero que necesito que molesti perque no sigui tot tan facil... amics, enemics, mes que amics, molts mes enemics, gent que em critica, professors que em miren rarament, pensant i aquesta friky? cops d'ombro, motxilles que pesen la meitat que jo de casa a l'escola i de l'escola a casa... notes... notes.. que dir de les notes, sempre he anat be... pero no se que pot pasar aquest any... es l'ultim any d'institut, despres, batxillerat, amb nous companys, nous profesors,... pero bueno, lo important, tornare a veure a aquesta persona, a la que anava dedicada la publicacio anterior... i a la meva gran enemiga, enemiga? pero si nomes em vol fotra perque m'estima mes que a ella! pff... barallarme amb ella? no, no li vull fer mal a ell, ferli la vida imposible... perque? no, que sera el millor? realment i alguna cosa bona?...
pensare alguna cosa que fer, per tenir.lo a ell que es l'unic que vull...
k.

No hay comentarios:

Publicar un comentario