lunes, 16 de agosto de 2010

com un peix que es mosega la cua..


sempre els mateixos errors, estic farta de caure sempre amb la mateixa pedra, mirar cap enradera i que no m'agradi res, mirar cap endavant i que sigui pitjor del que hi ha a darrera, sempre la mateixa historia, la mateiza pedra, la mateixa errada, hi ha alguna forma de saltarla, evitarla, combatir-la? si algu te la resposta que m'o digui, porto anys buscan aquesta resposta, pero mai la he trobat, dia a dia, gent nova, llocs nous pero res, cap resposta, pero alla es la pedra, aquella pedra que em fara caura, una altra vegada com sempre... pero, sempre t'aixeques sembla que sigui mes dificil aquest esfors per aixecar-te cada vegada, pero o aconsegeixes, t'aixeques i poses el teu millor sonriure a la cara, coneixes a algu, i tornes a caure, algun dia em quedare a terra, avera com es veu el mon desde alla, avera si desde alla no torno a caure, pero fins a aquest dia, seguire en peu, amb el millor sonriure, donant guerra, i caient una vegada darrera una altra...
k.

No hay comentarios:

Publicar un comentario