jueves, 24 de junio de 2010

princessa ♔

que es ser princessa?
al diccionari diu: carrec, filla del rei
pero, no, no crec que sigui aixo, princessa, es com et robes cuan estas entre els teus, quan et senteixes bé...
i... que es un regne? tothom en te un?
si, jo diria que si, tot i que avegades costa una mica de trobar-lo, per exemple el meu regne, no es un regne massa luxos, ni una cosa de l'altre mon, pero es el meu regne, aixo que jo estimo, i que, quan estic alla, em sento com una proncessa, es un lloc, on per arribar, has de passar per el costat d'una mena de llacs, plens d'anec i peixos, a continuació de unes extensions de gespa, i, finalment, pujar unes escales, i alla, alla comenssa l'acció, alla son ells, totes les persones que em fan sentir bé al seu costat, els meus petits princeps, pero sempre sempre sempre, e de tenir una cosa al meu costat, una coseta amb cames i brassos, rossa i d'ulls blaus, es ella, la meva petita prncessa, la que m'escolta en tot moment, i a la que li dec molt, perque em fa sentir bé passi el que passi...
[...]
gracies a tots els meus petits princeps, i a tu princessa!

No hay comentarios:

Publicar un comentario